Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 23. maj 2010

Lidt nyt

Det er blevet til et halstørklæde i flecegarn til varmestuestrik

På strikkepindene er der nu Miss Beezy fra Geilsk som jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Min er i lys og mørk lilla.

Som en del af jer ved, er jeg gravid. Jeg har ikke haft ret meget energi den sidste måned - heldigvis er energien ved at komme tilbage og jeg falder ikke i søvn foranden TV kl. 21 mere. Så jeg håber at den tilbagevente energi gør, at der bliver stikket lidt mere. På fredag skal vi til første jordermoder besøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar