Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




fredag den 25. juni 2010

Fødselsdagsgaver










I går blev jeg et år ældre....som tiden går. Her er billeder af gaverne fra mine kollegaer og fra fødselsdagsgruppen på Rokken. Her er vi 10 medlemmer der sender gaver til hinnanden, når vi har fødselsdag. Enkelt af os har mødtes i virkeligheden ellers kender vi kun hinnanden fra Rokken. Det er andet år jeg med i en fødselsdagsgruppe, det er rigtig sjov at få gaver fra folk man ikke kender og ikke mindst at finde på gaver til andre ud fra få oplysninger.
Gaven fra manden er i vaskemaskinen, så der er ingen billeder af de t-shirts som jeg fik og som var ønsket. En GPS skulle vist også finde vejen til martiklen.
Min storebror har inviteret min i Cirkusrevyen i morgen - så det kan jeg ikke vise et billed af.
Gaven fra min forældre kommer de med på søndag og gaven fra svigermor er på vej.

1 kommentar: