Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




onsdag den 18. august 2010

Onsdagsfri

Fra i dag af og til jeg går på barsel d. 15 oktober, er der dømt onsdagsfri. Det vil sige at jeg bruger feriedage på at holde fri midt i ugen. " I gamle dage", da jeg arbejde i butik, havde jeg fri hver eller hveranden onsdag. Jeg har savnet lidt at have fri midt i ugen - men jeg savner ikke lørdagene og slet ikke søndagsåbningerne.
Jeg tro det er godt for både min krop og sjæl, lige at komme ned i tempo midt på ugen.
Jeg er forhåbelig også mere frisk til spejdermøderne onsdag aften. Vi starter op efter sommerferien i aften, med sommerlejrfest. Her viser vi billeder fra årets sommerlejr og fortæller lidt om hvad planerne er for det næste halve år. Vi har planlagt at pigerne skal arbejde med Zambia-årsmærket. Hvilket er meget naturligt efter somme min medleder Christine var projektleder på mærket. Christine har flere gang været i Zambia. De skal gøre et international mærke færdig, som vi startede på før ferien. Der er vores årlig fisketur til septemper. Til november får vi besøg af Olle-kolle, som er en flok ældre spejderleder som stadig mødes. De skal så lave et spejdermøde, som et spejdermøde var da de var på pigernes alder. Vi havde et ligende møde for et par år siden.

Formiddagen er gået med vasketøj.. Jeg er også blev færdig med et strømper til mig selv. Der er også et par strømper færdig til varmestuekassen. Jeg kan desværre ikke få tekniken tíl at virke, så I må vente med billederne af strømperne. I alt vejr strømperne 100 gram og det bliver lige ført på gram-o-meteret.
Jeg har også fundt knapperne frem, som jeg skal sende i knappe-bytningen. Så kan brevet, blive sendt afsted i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar