Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 1. august 2010

Srømpegarnsrester del. 1

Da jeg rydede op i garnkasserne, kom der en del strømpegarnsrester frem fra gemmerne. Det er nu blevet tid til at udryde lidt af resterne. Det første færdige par er i str. 32/33 og består af bomuldstrømpegarn, som er den stribede del og det grønne er alm. strømpegarn.

Det næste par er allerede på pindene. Den hvide ribdel er en gamel rest. Jeg synes ikke hvidt er så praktisk til foden på en stømpe.Det stribede er resten fra strømperne til en kollega. Dette par også i str. 32/33.


Alle strømpegarnstrømper ender i varmestuekassen på Rokken, som sender dem til landets krisecentre, herberger, varmestuer og lignende.

1 kommentar:

  1. Hej på dig! Snart kommer det knappar från mig! :-)

    SvarSlet