Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 29. januar 2011

Kjole til Marie

Så blev den første af "12 in 2011" projekterne færdig. Kjole til lillesøster er til Marie. Marie har lige haft sin allerførste fødselsdag. Kjolen har jeg strikket i str. 18 mdr. så er der til at vokse i og Marie er en stor pige af sin alder.
Jeg kunne ikke nå at vaske kjolen inden den blev givet videre til moren, så derfor krøller kanten forneden.
Den var supernem at strikke, så jeg finder nok opskrift frem næste gang, der er en lille pige der skal have en kjole.

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød...heldig lille pige.

    SvarSlet
  2. Verkar som att paketet inte har kommit fram ännu. Jag skickar ett nytt idag!

    SvarSlet