Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




fredag den 6. april 2012

Sandkassetrøjen er klar til test

Så er årets første design klar til offentliggørelse:
Forsiden af trøjen
 Hals halvt knappet op
 "Åbningen" i forstykkets sider:
 Ryggen:
 Mønsteret:
Trøjen er str. 12-18 mdr.
Den er strikket i Léttlopi. Der er brugt lidt over 2½ nøgle i grundfarven og lidt over ½ nøgle i mønsterfarven.  Jeg har allerede en ting i hovedet så man får brugt de sidste rester :-)
Har du lyst til at teststrikken den, så skriv en mail til mig: alis.larsen @ yahoo.dk (fjerne mellemrummene omkring @)

1 kommentar:

  1. Hej Alis
    hvor er den sød, jeg kan lige se den for mig med rød mønsterfarve til min datterdatter.
    god påske
    Laila Hedam Tranekær

    SvarSlet