Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 2. december 2012

Dåb og advent

Tradition tro, var der julebasar med min spejder i går. Her er et par af de ting jeg huskede at få forbi mobilen inden det blev solgt:
 Opskriften på de søde djævlenissehuer findes her. Jeg har strikket dem i strømpegarn og i den største str.

Vi har været til barnedåb i dag. Her skulle der også en hjemmestrikket bluse med:


Tilsidst lidt forkælelse: Marknos adventspakker - ja i flertal for jeg kunne ikke vælge mellem de 2 hun havde lavede, så jeg bestilte dem begge + tekalenderen.
 Strømpegarn
 Bomuld med kapok - har strikket en uglehue i det garn.
16 strikkeopskrifter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar