Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 29. december 2012

Giwe away

En hurtigt Giwe away.

Kunne du tænker dig det sjalsmønster: http://www.ravelry.com/patterns/library/ebbtide

Så skriv en kommentar senest i morgen kl. 12.00. Du skal oplyse din e-mail, skrive den evt. med ekstra mellemrum eller lave et ? i stedet for @
Du kan også oplyse dit Ravelry navn i stedet for e-mail

25 kommentarer:

  1. Den er jeg med på! Elsker sjaler og tørklæder, og dette er da rigtigt smukt.

    jette?danlogic.dk

    SvarSlet
  2. Det vil jeg da gerne være med på - smukt sjal.!
    God Nytår.!
    e.noer?live.dk

    SvarSlet
  3. uuhhh, spændende! min mail: fridabraga?hive.is

    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Sikken et fint sjal.

    Marlene T. Noer
    Raverly: bbmn

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen - elsker at prøve nye sjalsmønstre :-)

    Lone - Ravelry LoneDK

    SvarSlet
    Svar
    1. Smukt sjal. Elsker at strikke sjaler.

      Mail: ellafanta @ gmail.com

      Slet
  6. Nydelig sjal! Dette vil jeg veldig gjerne strikke! :-)
    Mvh Karine

    På Ravelry: Karine

    SvarSlet
  7. Spændende med en lille konkurrence lige før nytår :-)

    SvarSlet
  8. Sikke et smukt sjal. Det ville pynte på min silkekjole til sønnens konfirmation i april. Mail: acp-@ hotmail.com
    Mvh anja

    SvarSlet
  9. Smukt sjal, det ville da være dejligt at strikke og at bære bagefter !
    Godt nytår til dig og dine.
    Mvh
    Susanne i Silkeborg
    susanne.dyrholm ? gmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint, det kunne jeg da godt ænke mig at strikke.

    SvarSlet
  11. Fint sjal,:det kunne jeg tænke mig ar strikke

    Hilsen
    Tina
    Noedvig@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne være med :)
    liliestjerne?msn.com

    SvarSlet
  13. Nææ, det vil jeg da gerne vinde! Jeg hedder Rikke på Ravelry :)

    SvarSlet
  14. Det er rigtig flot. Det mønster vil jeg gerne eje :-)

    anette2610 på Raverly

    SvarSlet
  15. Købte garn på strikkefestival i september, men mangler mønster.

    SvarSlet
  16. Smukt sjal (elsker sjaler) deltager hjertens gerne. Godt nytår og mange skønne timer med pindene.
    hkmeldgaard @ youmail.dk

    SvarSlet
  17. Det vil jeg da gerne vinde.
    Hilsen Bente T
    Ravelry: Bentestrik
    bente?bentestrik.dk

    SvarSlet
  18. Opskrifter på sjaler og tørklæder kan man jo aldrig få for mange af så jeg er med
    kirstenkrat @ mail.tele.dk

    SvarSlet
  19. Smukt :-)

    Thomsen8260@gmail.com
    Ravelry Rolund

    SvarSlet
  20. flot sjal ... lige noget jeg kunne taenke mig at strikke!

    pa ravelry hedder jeg "aDaneInItaly" ellers er jeg gerne knittingmette!

    SvarSlet
  21. Bad Lucvk, har ført lige set, at du har en skøn give away. Held og lykke til den heldige vinder med det smukke sjal.

    SvarSlet