Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




tirsdag den 9. december 2014

Flere sjaler

Jeg er blevet grebet af at strikke sjaler, så der er kommet 2 mere af pindene.
Begge er strikket i Sirri garn og er fra samme kæmpe cone, som blev købt da Wadils lukkede butik på Vesterbrogade.
Det er også blevet til et par "pædagog-strømper" i str. 39. En af pædagogerne i Esbens børnehave stoppede ved udgangen af november og som da Esben stoppede i dagplejen syntes vi at hun skulle have et par strømper med på vejen:
Og er af resterne kommer der et par Dus strømper: i str. 37
Et par stor lune fingerløse vanter, til en sød x-kollega: Strikket i dejlig garn fra Hjelholt
 Et en gave til min swap partner i USA er det også blevet til:
 Nu skal blusen til mig selv snart strikkes færdig - jeg mangler kun et ½ ærme og halsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar